خاطرات من
 
درباره وبلاگ


من مهدی ام.بچه اراک دنبال نویسنده ام کسی میتونه کمکم کنه خبرم کنه فقط با ی نظر ممنون...........
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 348
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 2007
بازدید کل : 58433
تعداد مطالب : 444
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1



خـــــــــــــــــــــــــنده بازار




تابستون پارسال میرفتم کلاس کامپیوتر. آخراش دیگه خیلی خسته کننده شده بود. یه روز که تو کلاس دو نفر بودیم تصمیم گرفتیم که ساعتو جلو ببریم تا زودتر تعطیل بشیم. ساعتش از اونایی بود که شیشه نداشت راحت میتونستی عقربه رو جلو ببری.
خلاصه ...من مامور این کار شدمCool(البته مربی رفته بود بیرون)
دقیقا همون لحظه که دستمو بردم رو عقربه ،مدیر آموزشگاه اومد تو کلاس و منو دید. منو میبینیOhh مونده بودم چی بگم

جالب نبود؟؟

یه روز دیگه تو همون آموزشگاه میخواستم امتحان کتبی بدم... بعد وقتی ورقه رو دادن دستم، یه نیگا انداختم دیدم سوالاش آسونه، همون لحظه از دهنم پرید که آقا عجب سوالای آسونی دادی... که مدیر هم سوالارو از همه گرفت و یه سری سوال سخت به همه داد. بعد از امتحان هم خودتون حدس بزین بچه ها با من چیکار کردن؟؟؟ Tomato



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : مهدی