خاطرات من
 
درباره وبلاگ


من مهدی ام.بچه اراک دنبال نویسنده ام کسی میتونه کمکم کنه خبرم کنه فقط با ی نظر ممنون...........
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 314
بازدید دیروز : 348
بازدید هفته : 314
بازدید ماه : 2137
بازدید کل : 58563
تعداد مطالب : 444
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1



خـــــــــــــــــــــــــنده بازار




آقا حدود 20 روز پیش تو شب خسته و مرده رسیدم خونه ، دیدم همه درگیر ، دیوار هم از من کوتاهتر پیدا نکردن ، بحث شروع شد که تو چرا تو خونه کار نمی کنی ، همه کارای خونه را ما می کنیم ، نمی دونم صبح تا حالا برق اتصالی کرده و قطع بوده ، حالا تازه اومدن درست کردن و ... Sweat

گفتم خوب حالا چی کار دارین بکنم ، گفتن کولرها مونده ، امسال تو برو درست کن ، منم گفتم چشم
Love4

آقا فرداش جمعه بود وسایل را برداشتم و رفتم بالا پشت بوم ، عجب آب و هوای داره اون بالا ، چه مناظری هه هه ، 7 8 سالی می شد نرفته بودم بالا پشت بوم ، دریچه هاش را برداشتم ، دیدم آش و لاش شده ، همه جاش مثل سماور جرم و کچ گرفته و تسمه اش تعرفی نداره و پوشالها داغون و ... ، کاری نداریم اومدم پایین رفتم سر خیابان و همه لوازم را گرفتم و همه را هم گفتم بهترینش را بده و القصه ، رفتیم بالا و تا خود ساعت 2 بعد از ظهر دستمون بهش بند بود ، توی اون برق آفتاب ، تا ابنکه بالاخره تموم شد ، دریچه ها را بستم و رفتم پایین
، آقا سر سفره شروع کردیم به خالی بستن و ادعا که شما سالهای پیش چطوری این را درست می کردید و دربه داغون شده ها ، انگار 3 4 ساله پوشالها عوض نشده و همچین براتون درستش کردم عمری و ..... ، تا اینکه کار به جایی رسید گفتم بزار برم روشنش کنم ببینید چه بادی می زنه ، آقا رفتم کلید را زدم ، چنان خاکی زد تو خونه که بیا و ببین ، گفتم اولشه ، تو کانالها بوده حالا خوب می شه ، یه ذره صبر کردم دیدم نه خیر خنک بشو نیست ، و یه صدای خیلی بدی هم داره می کنه و ثانیه به ثانیه داره زیادتر می شه ، گفتم من برم روی پشت بوم ببینم چه مرگشه
What

هیچی آقا رفتم بالا پشت بوم دریچه را برداشتم دیدم موتورش خاموشه و کار نمی کنه !! What
ای خــــدا پس چجوریه پایین باد میاد !! داشتم به آی کیوم فشار بیش از حد وارد می کردم که دیدم اون یکی کولره داره لق لق صدا می کنه ، آقا شصتم خبر دار شد که چه گندی زدم ، رفتم درچه اون یکی را برداشتم ، دیدم بله
Signs3


تا حالا کولر همسایه را درست کردم
Tears



و کولر واحد خودمون اون یکیه

خلاصه اومدم پایین ، گفتن چی شده ،دیدم خیلی 3 می شه رو کنم که چه سوتی دادم گفتم هیچی یه قطعه دیگش هم خرابه باید عوض کنم عصر که هوا خنک تر شد می رم ردیفش می کنم . آقا کاری نداریم بعد از ظهر با یه بدبختی یواشکی رفتم دوباره پوشال آتا آشغال خریدم و با چه داستانی بردم رو پشت بوم و از خودمون را هم درست کردم خــــدا می دونه.

حالا همه اینها به جهنم ، این همسایه بالایی ما یه آدم بی معنی ، موندم اون را چطوری برم راضیش کنم تو محل تابلوم نکنه فکر کنم باید حق السکوت یه گارانتی سرویس 10 ساله کولر بهش بدم بی خیال ماجرا بشه
Signs3HugLove2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 13:23 ::  نويسنده : مهدی