فک و فامیله داریم>؟
 
درباره وبلاگ


من مهدی ام.بچه اراک دنبال نویسنده ام کسی میتونه کمکم کنه خبرم کنه فقط با ی نظر ممنون...........
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 571
بازدید دیروز : 348
بازدید هفته : 571
بازدید ماه : 2394
بازدید کل : 58820
تعداد مطالب : 444
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1



خـــــــــــــــــــــــــنده بازار




به مامانم میگم بزرگترین آرزوت چیه؟
میگه:بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا كنم؛حوصلم از این یكنواختی زندگی سر رفت.
فك فامیله ماداریم؟

فرستنده : محمدکیان - مشـــــــــهد


 

داداشم میخواد یه کاره مهمی بکنه همیشه زبونشو میراره بیرون گاز میگیره..
میگم داداش چرا اینکارو میکنی ..میگه بخاطر اینکه تمرکز کنم که چیکار میکنم.
عجب داداش با دقتی دارم..

فرستنده : FatiMa

 

خواهرم زنگ زده خونمون..میگه فاطیما مامان هست؟گفتم نه ..گفت بابا ؟گفتم نه..گفتم کاری داری بگو من به مامان میگم .میگه نه نمیخواد خونوادگیه.
اخه نیست من فامیل دورشم.بخاطر همین نگفت.
خواهرم توهمی دارم من.

فرستنده : FatiMa

 

بابام وقتی عطسه میکنه سریع میگه htc
وقتی دوبار پشت سر هم عطسه میکنه سریع میگه htc hd
ما منتظریم تا از سازمان تبلیغات بیان بابامو ببرن !!!
فک و فامیلو داشته باش !

فرستنده : niloofar

 

داریم آبگوشت میخوریم ، گوشکوبو گرفتم دستم تیریپ خاطره های کودکی به بچه خواهرم میگم :
دایی جون این گوشکوب سنش از منم بیشتره ...
مادرم از اون ور میگه : فایدشم همین طور ...
فک و فامیله داریم ؟!

فرستنده : niloofar

 

رفتیم عروسی دارم سالاد میخورم ، یه عالمه کلم و کاهو از لبو لوچم آویزونه ، همون لحظه مامانم برگشته به چندتا خانوم میگه : پسرم هستن ! حالا شما قیافه منو تصور کنین ... !
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : niloofar

 

پسر همسایه بغلیمون چند روزی بود همش زیر چشی نگا می کرد انگار یه چیزی می خواست بگه !بعد چند روز اومده جلو میگه ببخشیدا چند روز هی یه چیزی می خوام بگم روم نمیشه!!!!شما کتاب فیزیک هالیدی دارین؟؟؟؟؟اگه دارین نرم بیخود بخرم!!!!!!!!!!آخه پسر همسایس ما داریم؟؟

فرستنده : mahnaz

 

شنفتین میگن:دیگ به دیگ میگه روت سیاه؟
پسر عموم چهار ساله شه.رو هم چهل سانت قد نداره ها اومده به من میگه سفید برفی چطوره؟
میگم یعنی چی؟
میگه اخه تو کوتوله هشتمی خاک تو سرت
نه شما بگید فک و فامیله داریم؟؟؟؟

فرستنده : Funny Boy

 

برادر زاده‌م 6 سالشه،
مامانش بهش گفته خیلی خودسر شدی!
اومدم میبینم چندتا از لباس‌هاش و دو سه تا عروسک و بسته آدامسش و دفتر مشقش رو گذاشته تو کوله پشتیش.
میگم چیکار داری میکنی؟
خیلی جدی کوله رو میندازه رو پشتش، میگه:
"تو خونه ای که به من توهین بشه جام نیست! دارم میرم!"

فرستنده : hotboy797

 

مادرم روزی 10 تا میسکال داره
8تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه
2تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه
تازه میگه یه آیفون باید بخرم :/

فرستنده : hotboy797

 

به مامامنم میگم : مامان اگه بگم گشنمه چی میگی ؟
مامانم : حوصله کامنت گذاشتن ندارم، لایک میکنم !!!

فرستنده : niloofar

 

میگم همیشه هم به لبخند اعتماد نکنین هاااا
دربعضی شرایط معنای کاملا متفاوتی داره
مثلا من داشتم جک های فک و فامیله داریمو برای مامانم میخوندم بعد که تموم شد یه نگاه معنی دار انچنانی بهم کرد و یه لبخند ملیح زد.یعنی عملا برو گمشو!!!!!
فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟

فرستنده : Funny Boy

 

فکر کنم بابام تا یه جایی بیشتر ساعتو بلد نیست
چون وقتی میرم بیرون از یه ساعتی به بعد هی زنگ میزنه میگه میدونی ساعت چنده؟؟؟

فرستنده : کوتنا

 

پسر فامیلمون 3 سالشه ، خودمون رو کشتیم تا یادش بدیم اسم دوستش یاسمنه نه یا حسن !!!

فرستنده : mojdeh67

 

داییم سرما خورده بود پتو انداخته بود رو سرش خالم بهش میگه : داداش تو اگه دختر میشدی میترشیدی هااا !!!
داییم هم گفت نترس مامان منم عین شماها قالب میکرد به یه نفر ! اون کارشو خوب بلده !!!
بابام و شوهر خالم تا دو ساعت داشتن هلیکوپتری میزدن !

فرستنده : mojdeh67



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : مهدی