درباره وبلاگ


من مهدی ام.بچه اراک دنبال نویسنده ام کسی میتونه کمکم کنه خبرم کنه فقط با ی نظر ممنون...........
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 257
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 305
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 56683
تعداد مطالب : 444
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1



خـــــــــــــــــــــــــنده بازار




بدانایی را پرسیدند
چیست محبوب ترین عدد در اینترنت ؟
فرمود: 1/8/+
چرا که وقتی خلایق آن را بینند،
بی اختیار عنان از کف دهند
چشم ها را گشاد گردانند
و آب از دهانشان چکه نمایدو دست هایشان همی لرزد
و در صورتی که لازم باشد از مرزها گذر کنند
و در آخر نیز یا دست از پا درازتر باشند
و یا احساس دست از پا درازتری نمایند
و من همچنان در عجبم از راز این عدد






یکی از دخترای دانشگامون رفته بود مسابقات نمیدونم چی
اتفاقا مقام هم آورد
ما هم براش یه پارچه نوشتیم و بهش تبریک گفتیم
روزی که از مسابقات برگشته بود استاد خیلی شاکی ازش پرسید :
...
خانم..... کجا بودی این چندروز نیومدی سر کلاس؟
این چه وضعیه؟
اون بنده خدا هم هول شد گفت:
استاد بخدا برا مسابقه رفته بودیم بچه ها خبر دارن تازه جلو در دانشکده هم پردمون رو زدن، ندیدین؟
یهو کلاس منفجر شد....!!!!








من تازه فهمیدم چرا هر موقع پیتزا میخورم، تا ۲ تا تیکه میخورم زده میشم، اما چلو کباب رو تا آخرش میخورم!!
واسه اینه که پیتزا یه غذا نفوذی از دشمن هستش، که تا ۲تا تیکه می‌خوریم
زودی از غذا خوردن زده بشیم و احساس سیری کنیم، اونوقت لاغر میشیم ضعیف
میمونیم دیگه نمی‌تونیم درست فکر کنیم، در نتیجه عقب مونده ذهنی‌ خواهیم شد
و ایران آباد نمی‌شه!!
لعنت به این دشمن که تا کجا نفوذ کردن پدر سگها!!







روزی مردی سراغ شیخ آمد و گفت: یا شیخ، من با زنی همکار هستم و در موقع کار دست و بدنمان به هم میخورد. تکلیف چیست؟
شیخ فرمود بیارش اینجا ببینیم ارزش فتوا داره یا نه






من صندلی جلو بودم، یه خانوم خیلی چادری میان سال هم پشت راننده نشسته بود. نزدیکای مقصدش که داشت میرسید از راننده پرسید کرایه ش چقدر میشه. بعد با چادرش گوشه ی 200 تومنی رو گرفته بود و با همون وضع دستش آورد سمت راننده. آقای راننده هم که خیلی راننده بود کاملا خونسرد از توی داشبورد یدونه انبر دست برداشت و پول رو گرفت. یعنی حال کردم با این حرکتش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : مهدی